SADECE TAKİP ET
  Avril hakkında ilginç bilgiler
 
Adı Ramona lavinge
Doğum tarihi: 27.09.1984
Doğum yeri: Canada
Boy: 1.57
Göz : mavi
Saç: sarı
Renk: siyah kırmızı


.Avril her gece yatmadan önce en az bir saat kendi kendine şarkı söylüyor..
Bunu sesini korumak için yaptığını söylüyor.Yine aynı nedenle klimalı, ısıtıcılı..
yerlerde bulunmaktan kaçınıyor..

1-) Avrıl lisedeyken okuldan nefret edermis. Söylediğine göre diğer kızlar onu fazla ukala bulduklarından pek sevmez we aralarına almazlarmıs=)

2-) İlk öpüsmesi tam bi faciaymıs.. "cünkü ne yaptığımı farkında bile değildim" diye acıklıyor =)) (( yası belirtilmemiss ))

3-) Bir keresinde otelde cok fazla gürültü yaptığından otelden atılmıs =))

4-) Avrıl hayatı boyunca hic gitar dersi almamıs we kendisi calmayı öğrenmis ve ilk sarkısını 12 yasında yazmıss (( way bee))

5-) Avrılın burcu terazi.. we tam burcu olduğunu sölüyor.. tartısmalardan kacınıyor we yaratıcılığı sewiyor

6-) Fotoğraf çekimlerine giderken işi şansa bırakmamak icin kıyafetlerini yanında götürürmüs.. şanssızlığın genelde onu bulduğunu söylüyor.

7-) Avrıl kendini kötü hissettiği morali bozuk olduğu zaman şarkı söyler gitarını tıngıdatırmıs.. bu ses onu rahatlatır cok hosuna gidermiss, onu rahatlatan tek sey olduğunu söylüyorr=)

8-) Avrılın vicudunda 4 tane piercing war: biri göbek deliğinde, ikisi sol we bi tanesi de sağ kulağında, kücük bir süzgec o!!

9-) Adı Sam olan cok sirin bi köpeği war

10-) Yasama bakıs acısı söyle: "İnsanların ne dediği beni ilgilendirmiyor. Sadece kendim olmaya calısıyorum. Yasamdan zewk almayı ve kendim olmayı sewiyorum." Kendinden emin bir kız!!

11-) Avrılın, Matt adında bir abisi ve Michelle adında bir kız kardesi war. O, her zaman ilgi odağı olmak isteyen ortanca kardes yani =)

12-) Büyük Britanya Prensi Harry, Avrılın en büyük hayranlarından biri!!

13-) Ünlü olmadan önce bi fast food restoranında calısıyormus ancak bu macera normal olarak kovulmayla son bulmus.. kendine en uygun seyin müzik ve sarkılar olduğunu söylüyor..

14-) Kaykayın yanı sıra Avrıl tam bi buz hokeyi tutkunu.. okuldayken hep oynarmıs..

15-) Avrılın göbek adı da Romana..

16-) Avrıl pizzaya bayılırmıs. Ama önce üzerindeki malzemeleri yermis. En sewdiği malzeme de zeytinmis. Türklük war heralde hamurunda!!




Bu sayfa hakkındaki son yorum:
Yorumu gönderen: Sanane, 12.03.2015, 16:23 (UTC):
Niye v leri w , s leri ss olarak yazdın kendini havalı mı sanıyorsun

Yorumu gönderen: isimsiz bağyan, 12.02.2015, 16:27 (UTC):
öff kopyalıcaktım yhaa sağ tuşa basınca 'yapma be sekerim' yazıyo jsjsjsj

Yorumu gönderen: lbs_lavigne, 08.02.2015, 13:21 (UTC):
avril herseyim hayatimin anlami. Onu gormeyi gerçekten cok isterdim. Onun yuzunu ic guzelligini huylarini davranışlarını herseyini cok seviyorum. Onu iyi kötü herseyiyle seviyorum. Forever Little Black Star ♡ onemli olan onun hakkinda cok bilgiye sahip olunca lbs ım demek değil, önemli olan onu içten sevmek. onu kalbimin en icinde seviyorummmmmm tek idolum iyiki var =)

Yorumu gönderen: LBS, 04.02.2015, 18:52 (UTC):
Avril ile aynı burçta olmak güzel (çok şey katıyo bilemezsin :SD

Yorumu gönderen: hande, 20.01.2015, 18:06 (UTC):
Forever bls

Yorumu gönderen: blackstar, 02.10.2014, 18:46 (UTC):
OH MY GOD ! AVRIL IS MY BEST SINGER

Yorumu gönderen: LOVE, 12.07.2014, 12:39 (UTC):
AVRİL meleğim <3

Yorumu gönderen: Avril Lavigne, 11.05.2014, 08:42 (UTC):
OHH I CAN LOVE YOU ALL!

Yorumu gönderen: birisi, 19.04.2014, 07:22 (UTC):
Avril bütün şarkıların güzel ama en guzeli heres toplam never vede senn herkesten güzelsin seni çokkkkkkkk seviyorum kendimden bile

Yorumu gönderen: avril in kız kardeşi, 14.04.2014, 17:30 (UTC):
her zman ortada kalcan bu arada gogle çevirden bakrım türçe konşmayı

Yorumu gönderen: little black star, 29.03.2014, 15:27 (UTC):
askim avril seni bir gorsenydim cok mutlu olurdum seni kendimden cok seviyorum seni gormediyim icin her gun agliyorum keske seni gore bilsendim

Yorumu gönderen: mertcan, 11.02.2014, 17:31 (UTC):
avril seni sikmek istiyorum amına nutella sürüp yalamak istiyorum

Yorumu gönderen: aysel, 11.02.2014, 17:19 (UTC):
avril seni çok seviyorum ve konserin harikaydı bana dokunduğun için çok mutluyum tekrar o güne dönmekistiyorummmmm :-

Yorumu gönderen: LittleBlackStar, 03.02.2014, 20:39 (UTC):
Yapma Be Sekerımmı
alabilseydik iyiydi

Yorumu gönderen: Sevdanur, 06.01.2014, 14:50 (UTC):

Yorumu gönderen: pınar, 19.12.2013, 14:58 (UTC):
bir de Avril de akşam 9 dan sabah yediye kadar düğün partisi düzenlemiş

Yorumu gönderen: Reyhan, 29.11.2013, 11:25 (UTC):
Avril Seni çok sevyiorum askım benim <3

Yorumu gönderen: uuuu, 24.09.2013, 21:12 (UTC):
aşkım avrill

Yorumu gönderen: avril , 03.08.2013, 20:57 (UTC):
avril çok n
güzrel avril jackso

Yorumu gönderen: avril , 14.07.2013, 10:55 (UTC):
sizi seviyorum

Yorumu gönderen: aysel, 14.04.2013, 16:21 (UTC):


ÖÖLÜMÜNE AVRİLLLLLL

<3 <3 <3

Yorumu gönderen: konuk12, 03.11.2012, 16:46 (UTC):
öküz!!!



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsmin:
Mesajınız:

 
   
 
=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=